Novida,
EBRD BAS (İşletme Danışmanlığı Hizmetleri) Sağlayıcısıdır.
EU-Funded Inno-4-AgriFood Danışmanıdır.
TURQUALITY® Yetkili Yönetim Danışmanıdır.

Strateji Geliştirme ve İş (Pazara-Giriş) Planlaması

Çevik Stratejiler ve İş (Pazara-Gidiş) Modelleri Geliştirmek, Yön Birliği Sağlamak ve Hayata Geçirmek istiyorsanız, Novida Strateji ve İş (Pazara-Gidiş) Planlama Çözümlerimiz:

Strateji atölyelerimiz sayesinde, katılımcı ve etkili strateji geliştirme deneyimine katılın.

Çeviklik ve inovasyon prensipleri ile gerçekleştirdiğimiz atölyeler sayesinde strajilerinizi geliştirin ve  hayata geçirin!

Amacınız her ne olursa olsun, stratejik yönlendirmelerimizle daha net bir zihinle, iş hedeflerinize ve yol haritasına karar verebilirsiniz:

İşinizi büyütme

Piyasa iç görüsü elde etme

Büyüme için yatırımcı çekme

Yeni ürünler geliştirme

Portföyünüzü çeşitlendirme

Müşteri kazanma/elde tutma

Stratejik iş ortaklıkları kurma

Yeni pazarlara girme/genişleme

Operasyonel mükemmeliyeti ve çevikliği artırma

Kaynakları etkili bir şekilde kullanma

İnovasyonu gerçekleştirme

Organizasyonu ve paydaşları uyumlama

İş ve dijital dönüşümü gerçekleştirme

Sürdürülebilirliği sağlama…

Oyun planınızı oluşturun ve başarılı bir şekilde uygulamak için:

✿ Stratejik analizlere derinlemesine dalın

✿ Sağlam iç görülere dayalı fırsat portföyü oluşturun

✿ Yenilikçi stratejik alternatifler üretin

✿ Başarı için etkili stratejiler ve yol haritası tasarlayın

✿ Kurumsal stratejilere destek olacak işlevsel stratejik planlar oluşturun

✿ İşleyiş ve iş yapışınızı stratejilerle uyumlu kılın

Atölyelerimiz:

Türkçe ve İngilizce olarak sunulmaktadır.

Online uygulamaya uygundur.

Profilinize, ihtiyaçlarınıza ve ölçeğinize göre özelleştirilmiştir.

Hedef kitlenize ürünleriniz, hizmetleriniz ve çözümlerinizle nasıl ulaşacağınızı, sürdürülebilir ve kârlı bir şekilde tasarlayın.

Ayrıca, strateji, Ar-Ge, müşteri deneyimi veya iş geliştirme gibi büyüme odaklı faaliyetlerden azami fayda sağlayan yenilikçi bir İş Modeli oluşturmayı düşünmüş müydünüz?

Birlikte geliştireceğimiz İş (Pazara Gidiş) Modeliniz, ilerlemenizde size rehberlik edecek:

  • Kısa bir maliyet ve gelir girişi ile iş modeli tasarlamak
  • Maliyet, gelir ve kâr analiziyle tam bir iş modeli geliştirmek
  • Değerli yaklaşımlardan faydalanarak yenilikçi iş modeli geliştirmek, örneğin:
    • Mavi Okyanus Stratejisi (W. Chan Kim)
    • İnovasyonun On Türü: Çığır Açanların Oluşturulma Disiplini (Brian Quinn)
    • İş Modeli Gezgini (Gassmann, ve diğerleri)

İşletmenize özel pazarlama stratejileri geliştirelim

Yeni şirketler kurmak, yeni iş birimleri oluşturmak, yeni ürün ve hizmet geliştirmek, yeni pazarlara girmek, yeni (dağıtım) kanalları oluşturmak, pazarlama stratejilerini kurumsal stratejilerle uyumlu hale getirmek, dijital dönüşümü gerçekleştirmek veya pazarlamayı yeniden yapılandırmak olsun… her biri pazarlama stratejilerinin netleştirilmesini gerektirir.

Kurumsal stratejileriniz, üç yıllık iş performansı ve gelecek ön görülerine dayanarak 5-adımda pazarlama stratejilerinizi geliştirelim.

Kısa, güçlü ve çevik BİR SAYFA Stratejik Pazarlama Planı, Eylem Planı, Bütçe ve Kaynak Tahsisi ile yolculuğunuzu güçlü adımlarla güçlendirin.

Peki, Pazarlama stratejisini 5 adımda nasıl geliştireceğiz?

Fırsat Analizi: Kurumsal stratejilerinizi anlama, PESTEL ve SWOT analizleri yapma, rekabet ve ürün portföyü analizi yapma.

Hedef Kitle Belirleme: Persona oluşturma, yapılacak işleri (jtbd) tanımlama ve etkileşim noktalarını belirleme.

Değer Önermeleri: Rekabet avantajlarını ortaya çıkarma, USP’leri (Benzersiz Satış Noktaları) belirleme, genel değer önermelerini ortaya koyma ve yapay zekâ (AI) alanındaki fırsatları keşfetme.

Pazarlamanın 7P’si+: Ürün, yer, tanıtım, iş ortaklıkları, süreçler, fiyatlandırma…

Pazarlama Stratejileri: Stratejik konumlandırma, iletişim, marka yönetimi, halkla ilişkiler, reklam, dijital ve sosyal stratejiler, pazarlama programları ve kampanya yönetimi.